Hallelujah

Borde igentligen lagt mig och sovit för ett bra tag sen men har snart lyssnat igenom alla låtar som jag fick tag på ikväll. Här kommer ett urval av gamla godingar som bara väntat på att jag skulle damma av dom:

Adam Sandler - Piece Of Shit Car
Adam Sandler - You Spin Me
Agnetha Fältskog  - If I Thought You'd Ever Change Your Mind
Anita Hegerland - Trolkareln Lurifix
Björn Afzelius - Sång till friheten
Björn Rosenström - Sockiplast
Britt Bergström - Blå Blå Är Kärleken
Charta 77 - Lilla björn och lilla tiger
DLK - Den Skattefria Dunken
Dolly Parton - Me And Little Andy
Ebba Grön - 800 Grader
Eric Cartman - Come sail away
Fredrik och jag
Günther & The Sunshine Girls - Touch Me
J-O & Åke - Skellefterap
Joan Jett & Blackhearts - Bad Reputation
John Denver - Leaving on a jetplane
Kebabrepubliken - Slut på glass
kenneth and the knutters - Puch Dakota
KoRn - Y'all Want A Single
Michael Andrews - Mad World
Magnus Uggla - Astrologen
Marylin Monroe - Diamonds Are A Girl's Best Friend
Meatloaf - Rock 'N' Roll Hero
Neverhood -  Olley Oxen Free
Nightwish - Over the hills and far away
Northpower-Alla Älskar Skellefteå AIK (derby)
Offspring - Why dont you get a job
Povel Ramel - Var Är Tvålen
Pugh Rogefeldt - Små Lätta Moln
Blind Guardian - The Bard Song
Europe - Prisoners in Paradise
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Metallica - Die, Die My Darling
Primus - Here Come the Bastards
Van Halen- Jump
Rainbow - Street Of Dreams Rainbow
Hallelujah - Rufus Wainwright
Siw Malmqvist - Mamma är lik sin mamma
SlipKnoT - The Heretic Anthem
SlipKnoT - Duality
SlipKnoT - Wait And Bleed
Smokie - Sailing
Snowstorm - Sommarnatt
South Park - Kyle's Mom is a Stupid Bitch
Svullo - Res er för Sverige
System Of A Down - Chop Suey
T-Röd - Jag är en tönt som spelar Counter Strike
UB40 - Kingston Town
WASP - Animal
Vikingarna - Djingis Khan
Vitamin C - Friends forever
Åsa Jinder och CajsaStina Åkerström - Till längtan av dig

Men nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Spöket i din garderob :P

gammjävla låtar med många minnen :) varit duktig och upptaderat bloggen idag :]

2010-01-08 @ 13:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0