Hellvittes

Idag har jag gjort något jag inte gör ofta. Jag och Sarah gick på stan och jag köpte saker, åt mig själv! Visst unnar jag mig väl saker ibland, men den här gången va det kläder. Två par byxor blev det, ett linne och 6 trosor. Skönt! Jag har verkligen försummat mig själv i flera år, och TACK SARAH för att du va med mig! Är ju en jävla djungel att hitta sig ett par brallor.

Men som sagt, två par följde med mig hem. Det här borde jag göra oftare, unna mig ett par byxor eller en tröja i månaden då min inkomst inte är de största. Blev nån face och body scrub också, kattgodis och två hår grejmojer som följde med också. Sen slinga Sarah mitt hår.

Sen om man slår ut att köpa kläder varje månad istället för en gång per år så känns det kanske inte så dyrt när man väl gör det :P Men det va kul, och behövligt. Kul att skämma bort sig själv ibland :)

Är nästan slut av dagens shoppande, att prova kläder är ju som världens gympapass. Och det är jobbigt att det finns speglar överallt i provrummen, man kommer som inte undan haha ;)


När jag kom hem så har jag sutte och funderat på vad jag ska göra med katta. Om jag ska låta söva och klippa han, eller köpa nå tabletter så han blir lugnare och försöka själv?.. Sarah erbjöd sig att hjälpa mig, och vill igentligen inte att han ska bli sövd.. Och enda som utför det där verkar vara Djurkliniken som jag förstår det, nu då Toffia lagt ner.

Nån som har nåt tips?

Kommentarer
Postat av: fia

christoffers mamma har nån rakapparat för djur som hon använder på mella.. kan höra om den funkar på kissemissar oxå kanske? :)

2010-01-05 @ 23:37:05
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Mia

ja trimmern är för hund och katt :P! men där det blir riktigt tovigt kan man behöva hjälp av en sax oxå^^

2010-01-06 @ 12:19:46
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Mia

ja de borde de finnas! annars får vi ta till hammarn ;)!



sen går de garanterat på MINST 500 kr att klippa honom hos veterinär, säkert de dubbla om dom ska måsta söva ner honom osv :P!



2010-01-06 @ 13:58:51
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: solveig

Ring Karin Wiksten veterinären i Burträsk ,hon sövde och klippte en katt åt oss för ca 2 år sen gick på 300 då

2010-01-06 @ 14:35:24
Postat av: Maria!

Så bra du tar hand om dig och köper kläder!!!

Hur var det med tjejen som skulle låta sin riktiga hårfärg vara framme?? Försvann hon :)?

2010-01-06 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0