John and Kate plus eight

Jag borde igentligen sova som "normala" människor men min sömn vill inte göra som jag gör. Visserligen steg jag upp tidigt idag men råkade somna en "stund" på kvällen... Så nu har jag sutte och sett en massa John and Kate plus eight.

Jag tycker, eller tyckte iallafall, att det är så otroligt att dom håller ihop trots att dom har så många barn. Kan tänka mig att det tär på relationen, eller det har det ju gjort i detta fall. Det känns inte riktigt lika kul att se när man vet att dom ska skiljas, eller ha skiljt sig. "It might be a crazy life but it's our life, and were in this togehter" säger dom ju i början...

Iofs har jag inte kommit till avsnittet där dom säger att dom ska skiljas, men kommer väl dit nån gång. Kan ibland tycka att dom där barnen aldrig får göra nåt. Eller det får dom väl, men att Kate är väldigt överbeskyddande. Men det kanske blir så när man får barn, vad vet jag. Det är ju bara mina tankar. Men det är ju kul och se, dom gör ett fantastiskt jobb! Hoppar mellan säsongerna och startade på 5 och håller på med den nu. Är ju ändå över 100 avsnitt som är ca 43 min långa.. Blir nog bra!



Väntar på att Jacob ska ringa. Han har vart och skruvat i sin bil från 18:00 igår/idag (hur man nu väljer att tolka det) tills ungefär nu.. Så det är väl dryga 9 timmar. Förstår inte hur han orkar! Jag hade grinat och gått hem. Men det är en en sak som jag älskar med den karln, att vill han göra nåt, eller måste göra så gör han det!

Ska väl försöka sova efter vårat samtal. Hoppas ni andra sover gott iallafall :)



Jag hoppas vi får sova med varandra imorrn, eller på lörda. Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0