Klart å betart

Pratade ju om en epilator igår och idag kika jag i Norran och såg att Obs annonsera om en epilator billigt, precis en sån som jag har tänkt köpa men nu va den ju billigare! Så får väl se om pappa hittar den idag :P Och skulle jag nu ge upp så har jag inte lagt ut sån stor summa på den att det gör ont :)


Idag har Barro och Sarah varit här på lunch, det va mycket trevligt! Borde göras om :)
Och på lördag kommer nog Mia och då blir det kattklippning för hela slanten :P
Kunde ha följt Sarah till stan men somnade så sent/tidigt inatt/imorse (ska inte ens nämna tiden för de är inte kul!) men stannar hemma och kanske kan somna i vanlig tid inatt. Bara jag inte slumrar till ikväll.


Om prick en månad firar jag och Jacob 1 år. Tiden går så fort! Det känns bra :) Får väl se om han dyker upp i helgen eller inte :P

Nu ska jag uppsöka hemlighuset. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0