Memories

Idag när jag satt på bussen hem så kom det upp en låt på telefon som får mig att minnas en bil jag åkt med mycket förut. Och ju mer jag tänkte på det så kom jag på fler låtar jag accocierar med olika bilar så hade tänkt lägga upp lite bilder och låtar :)


Jacobs Compakt
Lady Gaga - Pokerface



Jontes 242:a
The Go Getters - You dont love me och John Lindberg Rockabilly Trio - Every saturday night



HF:s långmerca
Flashdance - She's a maniac



Jacobs Oldsmobile
Eva Eastwood - Ny stil i stan och Ritchie Valens - Come on let's go



Min babyblå 240
Bushman - No one else och Carl Perkins - Blue suede shoes



Anderssons Cadillac
Ken Mellon - Jukebox junkie



Jontes 740

Slaskfittorna - Birgit



Croners Kapitän

Little Aron and the eastside river boys - Opel Kapitän och Mora Träsk - Klappa händerna



Robins 740
Lonnie Donegan - Have a drink on me



Isabelles bajsbrun
Outfield - Your love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0