Näe

Int va ja på dass. Istället gjorde jag mig världens godaste hamburgare. Krysset fuck off! Just nu iallafall.. :P
Sen ringde Robin och säg att han ska komma och hämta me sen i sin nya bil. Och om jag ska va ärlig såg vill ja igentligen inte bara för att mina ögon skriker SÖMN men vafan, sova kan man göra i graven :P

Datorn verkar må lite bättre nu men vänta bara..

Utgifter utgifter utgifter. Datorn måste lagas, digitalkameran måste lagas, måste köpa bil, måste köpa kläder, vill köpa nåt annat kul. Hata pengar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, det hade jag, jag har framkallat film där förr (asså på den tiden då man inte hade digitalkamera :P) och jag fick nå erbjudande på mailen om att framkalla kort och bara betala frakten. Vet dock inte om alla kan göra det men det går ju att kolla :P fujicolor.se. Dock är de inte i de vanliga måtten utan de är högre eller nåt :P

2010-01-25 @ 15:47:45
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0