Nope

Blev inget Lule :( Pappa ville att ja skulle "få klart" katten först. Och det är ju iofs sant.. Nu har jag iallafall en plan på vad jag ska göra.

Idag har jag stökat bort julen och efter maten åker julgran ut. Sen ska jag nog dammsuga hela nedervåningen, eller det lilla som går av ytan. Sen vi flyttade upp vardagsrummet så används igentligen inte nedervåningen, eller det är aldrig några andra personer där än vi i familjen så det har blive en förvaringsplats. Är grejer överallt! :P

På torsdag ska jag som sagt bjuda på lunch, det ska bli skoj :) Blir inget extraordinärt men blir en stund att träffa brudarna iallafall :)

Har skruvat ner värmen, svettas utan att göra nåt och ändå va värmen på "normal".
Nej nu vet jag inte vad jag ska säga mer, eller göra för den delen. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0