Nu så

Idag tog jag tummen ur röven och for på Rusta, köpte färg, tejp och penslar. Fick visserligen fara på Jula och köpa färg också, vet inte om det är helt rätt färg för ytan men vafan! Är ändå på prov och kul att ha nåt att göra :)
Köpte flyttlådor också så nu kan jag börja sortera ut det som ligger i soppåsar och få lite mer koll. Ska packa ner lite av brorsans grejer också så jag rymmer nåt.


Just nu ser brädan ut så här:






Kör bara med tejp den här gången. Orkar inte va så seriös som när jag gjorde väggen i min lägenhet. Då var det mäta ut varje ruta, 25x25 cm tror jag det var med vattenpass, rita med blyerts sen tejpa just utanför kanten så blyertsen inte skulle synas. Det blev kanon bra!

Vet inte om bilden blev lite konstig när jag ladda upp den för väggen är HELT vit och inte en massa vita färger :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0