Oj vilken dag

Tiden bara rusa iväg! Jag och Mia for till stan och tryckte magarna fulla med lunchbuffe från Tatung. Sen gick vi en sväng på Gina Tricot och jag fick med mig en tröja/kofta eller vad det nu är och jag undrar om jag någonsin kommer att använda den :P Va Mia som igentligen tvinga mig att köpa men va fan, 50 spänn är väl inget att grina över!

Mia hitta en tröja som såg ut som en pyjamas, men den va fin :) Sen for vi upp på Solbacken och gick på Arkens Zoo. Kollade kammar och skit med dom är hutlöst dyra så ska låna en kam av Mia och se hur det funkar sen kanske jag köper en själv. Blev en sväng på ÖB, därifrån åkte en vanlig kam till katta och en slingfärg med.

Sen Ica Maxi. Fyndade inget där men fick bort våra miljoner pantflaskor och burkar.

Sen rejsa vi hem och klippte Hasse. Va inte kul ALLS!! Han va galen och arg, har fått fina rivsår av han men nu är han tovfri :) Sen gick Mia lös med saxen på resten av pälsen så nu är han ful :) Ska duscha han sen ikväll men låta han lugna ner sig en stund. Men tack för hjälpen Mia, va jättesnällt! Och trevligt att träffas då vi inte setts på flera år!


Före


Efter


Så ikväll får han ett bad.
Känner på mig att jag kommer slumra till en stund men jag hoppas att jag inte gör det för då kanske jag får sova en normal natt. Om jag har tur.

Har världens gulligaste kort på Jacob när han sover :) Fast skulle jag lägga upp det skulle jag nog få ta bort det. Men är kul att ha och titta på det själv :)

Kommentarer
Postat av: Mona

jamen visst!! om man bara hadd nå mer pengar, fast me mer pengar desto mer utgifter skull ja kunna gissa :P haha

2010-01-18 @ 21:38:29
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0