Okej

Tog kanske ut segern i förskott på att kakan blev dålig, men den gick äta :) Även om det mesta av glasyren rann mellan bakplåtspappret och formen haha! Nu hoppas jag gubben blir glad :)

Idag ha jag även kokat mormorssaft. Känns lite konstigt med tanke på att det bara är Januari, men tror det är min far som ville ha det mest. Han ha påpeka några gånger att han ha ju köpt hem saft, så att de va bara koka... Så idag gjorde jag bort det, då blir säkert han glad!

Är less på att va förkyld. Huvet är tungt och känns konstigt.
Önskar bara jag hade någon att prata med eller nåt. Hoppas jag får sova inatt även om jag slumrade till en lillstund idag. Nej usch va jag saknar Jacob!

Jag lovar att så fort han tage studenten då flyttar vi. Även om det blir en liten koja uti skogen så är jag nöjd :) Det kommer gå så bra och kommer bli så fint. Jag längtar!


En fest för hundra år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0