Rubrik

Hyffsat med sömn inatt. Har tänkt på att det enda jag klagar på i den här bloggen är sömn. Och pengar. Och att vara arbetslös. Men men, är fortfarande jag som skriver vad jag vill :)

Blev väckt av att Manpower ringde mig om ett jobb jag hade sökt. Som vanligt får jag aldrig veta var företaget ligger, eller ens vad företaget heter.

Shit the same, ska skicka ett sms till Robin och säga att jag har vaknat till liv nu. Sen måste jag ringa två jobbiga samtal. Ett till tandläkarn och ett till arbetsförmedlingen. Hatar att sitta i telefonkö.

Funderar på att fara till stan sen och köpa den billigaste målarfärgen jag hittar och måla mina hyll skivor pepitarutiga. Eller ja på undersidan. Nu återstår det bara att komma fram till hur stora rutorna ska vara så jag vet hur mycket tejp jag behöver.

Ne nu ska jag äta frukost. Adjö!

Jacob <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0