Svett

Åh va lycklig jag blev inatt. Jag la mig i min icke banan säng och somnade innan 12! Woho! Dock höll de inte i sig så länge.. Vaknade halv 2 och kunde inte somna om. Ringde och väckte Jacob vid 6, somnade om vid 7 eller 8.
Jacob väckte mig halv 9 sen en sista gång av pappa kl 10.

Har hjälpt han att köra in en skopa ved.
Nu vill Mia att jag ska följa med till stan och käka lunch buffe och det skulle jag väl kunna göra :) Sen ska vi klippa katta, är dock osäker på om hon hitta rakapparata, har inte fått svar på sista sms:et.

Jag borde väl kanske hoppa i duschen. Min högra arm skakar, otrände jag bära in en skopa ved.. Det brukar aldrig sluta bra :P

Nej duschen nu! Adjö!


Ibland önskar jag att du kunde krypa in i min kropp och känna hur jag känner när jag tänker på dig ibland, eller ser en bild på dig. Det är en känsla som inte går beskriva men den känns så bra!! Önskar att alla i hela världen fick prova känna som jag känner :) Du är absolut bäst av alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0