Tadaaa

En hylla klar och på den andra saknas bara dom svarta rutorna i mitten. Ja det blev snett och krokigt men inget man ser om man inte tänker på det. Dessutom är det väl bara jag eller Jacob som kom att glo på dom :P
Jacob skulle hjälpa mig med hyllan som är dubbelt så lång nån helg.



Sen va jag lite för ivrig inatt för att få det klart och tejpa på rutorna innan färgen hade torkat helt så for lite bitar här och där.. Men fixade det med penseln.

Fick en invite till Voddler idag och blev jätteglad! Blev mindre glad när datorn vägrar installera för att den inte funkar som den ska... Och uppkopplingen till internet funkar inte heller som den ska men det är routerns fel och den nya har inte kommit men håll på å bli galen!


Ska forsätta stöka ner broders grejer i en låda och sen börja med mina om jag ids. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0