über gay

Åh jag som va så glad idag när ja vakna och hade fått sova och tänkte "Nu kan inget stoppa mig!". Somnade en stund på dagen av nån anledning..

Sen tänkte jag va gullig och göra en kaka åt Jacob som va så snäll och hjälpte mig med sängen, så tänkte ge nått tillbaka. Gjorde en snoddas men jag undrar hur den blev igentligen.. Glasyren rann typ av skiten så jag ställde ut kakfan på balkongen. Ska snart gå upp och se hur det blev igentligen. Kan gissa att den blev dålig...

Sen blev jag jättesugen på sällskap men pappsen har bilen på jobbet och kommer hem 12 inatt så jag är FAST i Ostvik. Gick ut och rökte och blev über rök full. Det kändes som om jag hade drucke en sjua vodka på riktigt. Gick in i dörren, va tvungen sätta mig ner. Blä, obehagligt.

Sen är jag förkyld också. Och får sitta själv ikväll med min ruttna kaka. Och snart slut snus.
Nä, fyfan vilken dag!


En fest för hundra år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0