Va?

Hur hann jag få så mycket gjort även om jag steg upp 2 idag? Startade en tvättmaskin sen gick jag upp och börja plocka ner granen samtidigt som jag kokade mig en korv.

Sprang runt och letade julprydnader och stöka ner dom i en låda också. Pappa kasta ut granen då han ätit sen fick jag dammsuga upp allt barr. Hängde upp maskin och startade en ny.

Dammsugade hela nedervåningen + mitt rum och vaskade sen. Är första gången jag vaskat mitt rumt sen jag flyttade hem hähähäää.. Kanske borde börja göras oftare! Sen tog jag ner gardinerna och strök dom och nålade ihop dom eftersom dom va för långa. Hängde upp maskin.

Sen har jag ändå hunne suttit massor vid datorn, och ändå hunne sutte massor av tid i köket. Förstår inte vars all tid for! :P


(om det vore så väl haha!)

Mariia skull stöka undan julbonaderna som sitt på väggen och hitta en Norran från 4 December 1951. Va ganska fränt att läsa, de måst va farmor som rullat ihop dukar med tidningar. Det va gode stor! Man fick nog ha ett stort köksbor om man ville läsa tidningen vid frukost och ändå låta resten av familjen rymmas och äta :P

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Adjö

Kommentarer
Postat av: Malin

Jävlar så aktiv! :) Kom och hjälp mig å städa! ;)

2010-01-13 @ 18:00:49
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0