VAD ÄR PROBLEMET

Varför får jag aldrig veta nåt?!
Idag när dom ringde från Manpower och undrade vad jag var för en människa så frågade jag vilket företag det va som sökte, eftersom jag måste åka buss så vill jag veta var det ligger så jag kan ta reda på lite fakta. Ja det fick jag inte veta utan bara om det blir tal om en anställning.
Jag ringde arbetsförmedlingen och undrade hur det går med den där praktiken som dom ringde och frågade om jag var intresserad av, och fick som svar att om företaget vill ha mig så hör dom av sig annars men inte om det inte blir nåt.

Fick föresten inte veta vilket företag det va heller då tanten ringde åt mig.
Ringde till tandläkarn och undrade vad en tandförsäkring uppskattningsvis kan kosta för mig. Ja då måste jag in på undersökning som kostar säkert över 500 för att få veta det. Hon kunde inte säga vad högsta beloppet var som man kan få betala heller. Tycker hon dom borde kunna kolla på min tandhistoria och iallafall ge en liten uppskattning på vad det kan kosta. Sen om det blir mer eller mindre sen spelar väl ingen roll!

När jag sökte jobb på ett boende för utvecklingsstörda fick jag inte heller veta var det låg, men då va jag iallafall på intervju och fick veta att det låg på Morö Backe.

Det skulle underlätta om jag fick veta nånting nån gång speciellt då jag är beroende av buss just nu och kan inte ta mig överallt!! Jag säger det varje gång, men får ändå inte veta nåt..

Nu har jag ventilerat. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0