Working progress

Va dum jag är. Klart att jag måste göra som när jag målade väggen. Efter att han nästan tejpat klart hela hyllan så fick jag börja om. Frågade pappa om det fann nåt mindre vattenpass än det han köpte åt mig när jag gjorde rutorna på väggen.

"Jo gå och kolla i garaget på väggen brevid sågarna". Lättare sagt än gjort.. Man hittar ALDRIG nåt man vill ha där! Även om det kanske blir en storstädning per år så blir det aldrig bättre. Hittade en tumstock så det är snett och vint nu men, vem bryr sig? :)

Fick ett sms av Jacob som hoppades på att jag inte skulle sova i rummet, för att jag skulle andas in så mcke skit sen inte ha nån hjärna kvar :( Men du behöver nog inte vara orolig sötnos, den är nog borta sen länge :)


Målade först rutorna vita så att inte den svarta färgen ska läka ut under tejpen


Svart


Klart!

Nu saknas bara rutorna i mitten. En av rutorna ikväll blev dålig, får leta åt en spackelspade imorrn och fixa till det. Om sömnbristen infinner sig inatt igen så gör jag klart, annars blir det imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0