Ändrade planer

Fick mitt lönebesked idag och kan ju inte klaga på vad jag tjänat på 6 dagar. Får lön den 15:e så har väl halvt bestämt mig för att fara på festivalen imorrn ändå. Har ändå lagt undan pengar till nästa helg då det blir Boden. Så när ja vet att det rullar in lite på kontot kan man kanske fara.

Skulle vara kul att se E-type igen. Va flera år sen jag såg han men jag vet att det är ett jävla tryck när han kör igång :P Och kul att fara på festivalen igen, va många år sen ja va dit. Men har inte besämt mig helt hundra än, men det lutar väl åt det :)

Sen fick jag telefonsamtal från Malåbor ikväll. Dom har inte glömt mig :) Gullungar!

På måndag ska jag nog följa brorsan och besikta BMW caben. Jag sa de åt han idag att jag tyckte att han borde besikta nu även om han inte fått dit lister och sånt, den är ju ändå körbar. Så han skulle se om de fanns nån tid på månda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0