Awesome

Ja, Boden va awesome! Jag och Bella lyckades hitta till Western Farm efter några om och men och några rundor i rondellen. Vi va lite oroliga över vars vi skull sätta upp vårat fina tält för de va fullt på campingen, men när vi kom till parkeringen så hitta vi en perfekt liten plätt att sätta upp tältet på mellan två husbilar :)

Jättetrevligt folk, vi blev polare med en tjej som flyttat till Burträsk och hennes jobbarkompis, dom va skittrevliga så nu har vi bytt nummer och ska dra ihop en fest nåndag. Vi satt på parkeringen och tog det lungt bra länge.

Det som sög va att man inte visste när dom skull spela, så det blev bara Eva en snabbis men vi såg ganska mycke Boppers. Va och shoppa varsin cowboy hatt också :D Fast min är väldigt liten kände jag idag, men så va det inte igår haha :P

Nämen de va skittrevligt, det gör vi om nästa år men då har vi husvagn me oss iställe :)

Va tvungen att fara upp till Fällfors idag för att hämta traktorn. Eller jag körde hem bilen, pappa tog traktorn och tur var nog det för att han hade tappat betesputsen på väg hem! Galet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0