Bonden hade redan fru

Jag såg min bonde i tidningen igår. Markus. Vi har umgåtts och hade det trevligt för några år sen, en flört ska man väl kunna kalla de. Har ingen aning om varför det dog ut men men.

Då jag såg han i tidningen tänkte jag ÅÅH MIN BONDE! Men då hade han fru :P Fan :P
Men om man mister en står det tusen åter iaf :)


Nu sitter ja och lyssnar på musik och försöker andas en stund. Har tänkt åt stan vid 14 sen jobb kl 15. Blir pizza till middag och kl 00 är det SEMESTER! Kommer bli gode skönt efter helvetes kvällen igår.
I helgen blir det lugna puckar. Orkar inte fara på festivalen, lägger hellre mina pengar på annat, typ BODEN NÄSTA HELG WIHOOO!

Boppers, Eva Eastwood och Refreshments. De kom att bli grejor.
Idag har brorsan hjälpt mig ställa in tändningen så nu går den inte lika skakigt på tomgången hähä :) Vilken tur att jag har just han som min bror :)

Nä slöa en stund sen göra sig klar för jobb. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0