Det är över nuuuu

Japp jobbet för denna sommar är över. Tycker det låter så fjantigt att säga sommarjobb, säger hellre sommarvikare heheheee ;) Det blev en halvjobbig dag för det blev så sent inatt :P

Isabelle bajsfejja ringde igår och ville ha sällskap på Max då hon va tvungen sova i Skehamn över natten i lastbilen så jag åkte till Skehamn och skulle plocka upp henne. Men vi blev försenade för att donnan tappat bort sin börs men shit happends, den kom ju fram tillslut iallafall fast på annan ort :P

Så vi va inte på Max förän halv 12. Men va fan tänkte jag, är ju bara en dag kvar så det kan jag nog överleva även om jag är trött.

Haha när vi gick in på Max hade ja Hillbilly tröjan på mig och vi möter några gubbar som kommer ut. Då säger en "Hillbilly. Det är nåt för dig Stefan.", sen hör jag någon annan väsa när vi går förbi "Som inte ens kan parkera bilen rätt!" Hahahahaa, jag ställde mig bara rakt över en massa linjer, orkar inte fickparkera halv 12 på Max.

Sen stötte vi på nå white trash fjortisar höhöhöö.. Inte vackra direkt.

Va inte hemma förän 1, somnade kanske halv 2. Kan lova att det var lite jobbigt att stiga upp imorse men det gick. sen fick jag soppatorsk när jag rullat upp på e4an. Tur att jag faktiskt har en dunk med bensin i, det va värre i Baby Blå, där hade jag en dunk men ingen bensin :P Så jag for till Kåge och tanka.

Sen ha dagen gått såååååååååååå segt. Och maskiner ha jävlats. Höll på att somna ett tag där jag satt. Imorse gjorde jag en raggardusch på tshirten jag jobbat i och jag ångrade mig idag. Det luktade faktiskt inge gott även om det va parfym. Hade nog luktat godare utan!

Och även om jag har svettas, vare arg, vare less, vare trött, vare irriterad, haft ont i fötterna, klämt fingrarna, papercuttat näsan och gud vet vad de senaste veckorna, så saknar jag Skogsägarna redan nu. Och mina gubbar. Dom är trevliga och Skogsägarna är ett trevligt ställe att jobba på. Hoppas på att det blir någon helg körning framöver :)

Imorrn ska jag och pappa ha en far och dotter aktivitet dag, vi ska på rallycross :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0