Hasse is back :)

Tydligen kom han hem imorse. Fick ett sms av pappa som löd: HAN LEVER. Då förstod ja :) Så när ja komme hem så har vi gosat och myst och jag har proppat han full i mat. Söt Hassen min, försvinn inte sådär igen. Och jaa, jag vet att katter kan va borta flera veckor i streck men det skiter jag i, det är din katt det men jag blir orolig när min katt inte kommer hem på flera dagar. Speciellt när man bor som jag gör vid E4:an så kan han lika gärna va påkörd och kastad åt sidan.

Jag har ju sett han springa brevid E4:an så...

Idag gick allt röv på jobbet. Stressigt som fan och allt strula. Speciellt samtidigt.
Om jag skulle få en heltid med det jag gör skulle jag förmodligen ta livet av mig. Haha näe, det skulle jag väl inte men jag skulle inte trivas alls. Funkar perfekt nu som tillfälligt jobb, men att BARA gör det jag gör, äe fyfan. Dom andra på justerverket roterar ju platser hela tiden.
Fast jag skulle ju ta jobbet såklart ändå, med tanke på hur det ser ut med jobb just nu. Men det känns bra att faktiskt göra nått, att tjäna sina egna pengar. Jag älskar det.

From nästa vecka är jag student igen. Fräsigt..
Ikväll ska jag bara ligga och se My name is Earl och jäsa. Matlådan är redan fixa så är bara vika in årorna när jag vill, men ska försöka klara mig till 9 iaf.

Sen har jag upptäckt att mina jävla p-piller ger mig nån jävla finn epedemi. När jag inte äter dom är det som lungt, men så fort man tar ett piller så PANG! Brukar bara ta nått ibland för att slippa ha mens. Jävla skit piller..

Oj det blev ju halvmycke skrivet idag.

Föresten så blev jag nyss addad på msn. Konversationen lyder så här:
sanna säger:
Hej
- Hillbilly Deluxe säger:
hej
vem är du?
sanna säger:
sanna , vill du ska arbeta som modell för oss i höst
- Hillbilly Deluxe säger:
haha lol

Undra om hon är blind? ;) Hähä. Näe är väl säkert nån snuskgubbe som vill att man ska starta cam och fläka tissar. Men no no, nu ska jag jäsa till serier. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0