Im lovin it

Såhär på sommarn älskar jag att ha saker att göra. Jag är verkligen inte den som gillar att steka i solstoln och jag gör tappra försök varje sommar att göra de men näe, fyfan va tråkigt.

Så idag efter att jag vakna upp ur min koma så gick jag upp och fika. Då fick ja veta att brorsan skull iväg och besikta caben ändå, så de va bara kasta på sig nå brallor och fara. Tyvärr fick den 3 2:or men han får ju köra en månad iallafall, och det kan ju vara guld värt när man renoverat och haft sig i 1,5 år.

Sen fick vi ta pauser när vi skull hem för bromsbeläggen låg på hela tiden (en av 2orna) så skivorna blev JÄTTEvarma. Tog tid att få sig hem :P Jag har bränt mig på höger arm eftersom jag sutte me den ut genom rutan. Eller rutan, va blir det när man kör nercabbat? Aja..

For förbi kusin Anna i frostkåge å sa HEEJ. Sen hem och käka. Sen larva ja traktorn till Fällfors och de va INTE kul.. För vissa gupp hinn man int se å HEJBARA jag lätta ur stoln flera gånger. Trodde ja skull tappa betesputsen ibland haha! Pappa hade sett spår efter mig på vägen, där ja tappat gräs :P

Sen hem sen ha ja tage de lungt.

Sen blir de massor att göra i veckan. Ska hinna på beachen, sen ev stugan i Finnträsk, klippa gräset, dragracing på freda, Boden på lörda och om det blir så att vi kör själv jag och Bella så har ja tänkt planera in ett stopp i Hortlax, ett i Lule hos Linda som förmodligen får sin bebis inom ett dygn :) Och på ett cafe i Boden.

Älskar att ha tusen saker att göra! Får lägga in tusen bilder sen!

Kommentarer
Postat av: Elina

Är det ruter retrocafé ni ska på eller det där nya 50-talsfiket Suzie Que ? :)

2010-07-15 @ 14:58:48
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0