It's friday I'm in love

Jo jag är kär. Kär i min bil hähä ;) Näe men jag tycker om min bil mer och mer för varje dag som går. Även om den tar olja, och att jag upptäckte att avgaset inte sitter helt fast, så tycker ja om den. Det är avgaset som lev jävel när man starta bilen haha :P Äe, den är fin. Riktigt fin. Skull bara haft en ny grill.. 72:ans grill...


Hade tänkt vara chaufför på Oldsen ikväll men det blev för mycke. Jag flydde hem. Eller flydde, jag körde hem till hemmets trygga vrå. Så kan det bli ibland, men det är väl bättre det känn jag.

Föresten måste jag säga att jag luktar gott. Jag luktar jättegott! Känner det hela tiden när jag sitt här och slappar :P

Va på Maxi idag och skull försöka hitta en present åt pappa som fyll år på sönda. Hur lätt är det att köpa nått till någon som har allt? Sen har jag inte direkt ekonomin till att köpa en ny traktor eller så...
Jag va inne där i över en timme. Blev att kolla massa bebis grejor också. Nu när Linda fått en liten finns det ju massor med saker att köpa! Blev en sak iallafall, men som hon får använda om nått år :P Ska nog få se lilla Cornelia imorrn :)

Och ja, tillslut fann jag nått åt pappa också. Och en film till mig själv. "Min store tjocke far". Den utspelar sig iaf 1959 i Sverige så det kan inte bli fel haha :P

Ska nog slå igång den snart. Får väl se om det blir Böösk imorrn. Adjö!


Min kusin körd sin Stingray i Fällfors förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0