Jag har en åsikt

Ja tänka sig. Å den åsikten handlar väl om att fyfan va tråkigt de måst va att växa upp i en lägenhet.
Ja satt ute nyss och rökte och kom att tänka på vilka möjligheter man haft som är uppväxt på en stoor gård. Ja kan väl säga som så att man blir anfådd om man ska gå runt hela haha, den är stor även om man int är på alla ytor längre.

Nu menar ja inte att de är nå fel me att växa upp i lägenhet, men oj va jag är glad att ja fick växa upp där ja gjorde. Göra kojor överallt, både i fuse å i träd. Eller ja, under träd ska ja väl säga :P
Att kunna spara tusen onödiga grunkor i fuse utan att de tar nån plats direkt.

Jag minns när ja va liten så va ja under fuse och kröp, där ska de finnas ett par "tomte skor", å vem vet vem som la dit dom. Om ja vågar nån dag (fågel fobi) så ska jag kolla om dom finns kvar. Vore ganska kul ändå :)

Och även om ja är uppvuxen just brevid efyran så är ja glad. Det kan faktiskt vara tyst som döden här ibland även om man inte tror det. Det var så nyss, men jag är ändå så "skadad" av att bo här så jag märker ändå inget ändå. Kan lätt sova i en hängmatta utan att störas.

Just nu sitt ja och ät en Sundborn glass, som vi ofta köpte från glassbilen när vi va små så det känns verkligen nostalgiskt just nu.

Nu taggar vi E-typen i skell imorrn :)

Nu gick de int bädda in E-types musikvideo till True Beliver som är inspelad i Skellefte men ni få väl kika på den på den här länken! :) http://www.youtube.com/watch?v=4B6QifTAbSw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0