Jupp jupp

Först skulle ja inte på festivalen, sen skulle ja dit, sen skulle ja inte dit, sen for jag dit :P Lite mycke velande men det löste sig ändå. Etype va bra, synd att mina vänner inte va lika taggade som mig att se han :P
Jag höll mig städad och bra så jag är nöjd.

Igår tvärfor jag och Bella till Jävre och gick in på turistinforations stället där det står en Anglia på övervåningen. Det är ett sånt där ställe man glott på varje gång man åkt till Pite men aldrig gått in på så nu gjorde vi de! Och de va fränt, massa gamla roliga grunkor.

Får väl se vad som händer i veckan, blir nog rätt lungt. Ingen bes av caben, fanns ingen tid på månda och sen blir brorsan i Fällfors hela veckan. Han är ju banchef på dragracingen så han har väl lite att fixa.

Nu borde det flesta folket komme hem från Power Meet, får väl göra en uppdatering sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0