Mörka själar

Hade precis tänkt lägga mig i sängen när Robin ringde och ville att ja skull komma åt stan. Tänkte först tacka nej men sen börja jag tänka på det att varför ska jag INTE fara? Nu när jag har tid och råd. Så jag for. Vi åkte mest runt stan och kollade på mörka själar som varit på Trästocks. Nu kommer dom fram ur gränderna dom står och röker i hehehee...

Nej, jag har absolut inga fördomar ;) Men man kan ju inte älska alla, finns nog många som hatar det jag gillar :P

Fyfan vilken bra sommar hittils. Jag har bara tänkt på mig själv och gjort roliga saker som jag velat. Aldrig gjort några tråkiga måsten eller avböjt att göra nått extremt jättekul. Bästa sommaren på lääääng :) Jag och Robin har pratat om hur extremt kul vi hade igår. Haha borde försöka göra en sån kväll igen :P

Men nu däremot blir det sängen strax. Får väl se om det blir rockabilly i Byske till helgen.
Nattinatt :)




Det finns en Jocke bakom Jens också :P




När ja vakna stod den här på parkeringen på framsidan av huset. Wtf? Va är de för bil?
Tror de stod Nitro på bagageluckan. Den va rätt fläskig iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0