Sommar och sol

Igår när jag vakna ur min koma skulle ja gå ut och byta expansionskärl på bilen men när jag kom ut så stod huven öppen, pappa och broder hade redan bytt. Haha fan service :P Sen va dom uti biln och rev halva inredningen för att tillslut hitta felet till varför jag inte hade nån tank eller tempmätare så nu funkar det, whopidooo! Sen byttes det fördelarlock och lite andra grejor.

Måste ha en ny termostat, ska köpa det på tisdag tror ja. Nu går den varm hela tiden, på gränsen till att koka och det är inte så skoj. Fan va b20n måste vara en evighetsmaskin! Eftersom tempen int ha funkat så har den väl förmodligen gått varm hur länge som helst utan att man vetat om det. Den går utan vatten och olja och går för varm haha :P Måste komma ihåg att fylla olja imorrn.

Sen på kvällen for jag till stan. Blev en sväng på Krysset med Elin sen for vi till Skatan och badade :) Det tog en stund att komma i men tillslut så blev det rätt behagligt :P Va mindre kul med alla mygg men men :P

Sen blev det stan och sitta i bilen på Max och glo på galna fåglar och hippies. Sen på väg hem ringde Maria och ville att jag skull komma förbi så det gjorde jag också :) Vi drog en ragg genom Ostvik, de va rätt dött :P

Så nu idag har jag itne gjort ett piss. Dö varmt ute, man svettas ju bort.
Jobb imorrn men går eftermiddag i veckan tjoho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0