Stånk och stön

Jag ha vare så less dom här dagarna. Har inte vare människa. När jag kom hem somnar jag direkt, förutom idag faktiskt. Enda dagen jag känt mig pigg, kan bero på att jag faktiskt sov inatt.

Idag ha jag vare irriterad på Nöten. Jag vet inte om jag vågar skriva mer, han kanske läser hehe.. Men det tror jag väl inte. Fast han kan nog inte rå för att han beter sig muppigt, för det gör nog jag också ibland. Men idag har det verkligen gått mig på nerverna. Har försökt ignorera hela dagen.

Sen ca 20 min innan skiftet slutade så kom vi fram till att Goliat (en maskin) va överhettad. Det va därför det hade luktat kabelbrand hela dagen. Det känns inge bra när det luktar bränt, och speciellt inte ur ett STOOORT elskåp på ett ställe som innehåller en massa massa trä. Vet då inte hur det gick för dom, det andra skiftet som gick på, men det är ju dom som brinner upp haha ;)


Men hur mycket jag än hatar stället ibland, hur less och trött jag än är, så inser jag att det är sista dagen imorrn och jag kommer verkligen sakna stället. Sakna gubbarna, sakna jävla Goliat som aldrig funkar, sakna att fixa till ströna som tjorvat ihop sig, sakna att ha en rutin. Och självklart sakna pengarna hehe :P
Nä men seriöst, jag kommer verkligen sakna jobbet. Fast nu blir jag ju student till veckan så hemma kommer jag inte gå de närmaste månaderna iallafall.

Tjingeling!


Kände mig ungefär så här idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0