Tänka sig

att JAG ska få äran att vara brudtärna om två år :) Dessutom är jag brudtärna "nummer ett" eller hur man nu ska förklara :) Fast när jag googlar om det så verkar det innebära en massa ansvar, men det ska nog bli bra :) Har ju två år kvar att oroa mig ;)

Sen får jag äran att anordna möhippa också, den kommer bli kanon!
Och så ska jag hålla ett tal. Så jag börjar slipa på det redan nu haha, har gått runt och funderat på det hela kvällen när jag jobbade.

Fast jag fick sluta fundera, jag blev flännfärdig :P Å det blir jag nu också när jag tänker på det! Haha!

Jag ska nog starta ett dokument på datorn med alla mina planer så jag inte hinner glömma bort dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0