Yo yo

Lungt idag. Ha mest slappat. Gjort middag. Sen körde jag ett gäng kacklande och skönsjungade damer åt Byske som skull ut på Lanternan. Hem och slappa i några timmar till sen hämta jag ett gäng vid halv 2.

Tjänat lite pjårning och det är ju aldrig fel! Sen bjöd Maria på grillat också innan jag for hem :)
Höll även på att köra på Hasse som är mitt ut på vägen och jagar råttor. Satan va den katten käkat råttor i sommar! Har tar nästan en varje dag känns det som :P Sen ligg han inne och jäs då han är mätt.

Ja dom är söta dom små filurerna. Gammkatten stod här nere igår och jama men han visste nog inte själv va han ville. Tror han börjar bli senil :P

Äe försöka sova nu, surströmming till frukost imåran ;)


Åååh allt ser så gott ut i godisaffärn från Pippi filmerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0