Aah

Jag ha vare hungrig hela dagen, eller kvällen iaf och även om jag ätit mig mätt så har jag blive hungrig bara en stunn efter.. Då gillar jag hellre dom dagar när man inte äter knappt nått och är mätt ändå.

Ska strax dusha, tänkte göra lite mini spa. Blir bra skit.

Idag är det ett år sen jag hamna på toxen, how nice. Eller är det imorrn? Aja det är en resa jag inte vill göra om iallafall, eller jag kommer aldrig göra om den kan jag säga. Tur att Bellsan var med mig. Man lär sig faktiskt av sina misstag.

Då borde alltså bilderna nedan vara ett år gamla, för det va samma kväll. Där ser man!






Kommentarer
Postat av: fia

haha, nej han va småtrött :P

2010-06-06 @ 13:04:53
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0