Bajs

Jaa. Min bror ska tydligen inte hem i helgen och jag hade tänkt han skulle hjälpa mig och kika på varför 140an läker vatten. Men jag är inte säker på att den gör det heller...

Jag sa till pappa att ja va lur på att den läkte men har aldrig sett nå fläckar under bilen när ja stått nånstans och i veckan sa pappa att det blive fläckar när ja stått utanför huset. Men jag tror att det där är gamla fläckar, har ju stått en del bilar där som läkt det ena och det andra.

Men så länge jag ser till att det alltid finns vatten i biln så går det ju bra tills broder kommer hem nästa gång. Han har ju också ett liv, får inte glömma det :)

Nu ska jag städa!


Finn ett fel... Eller två.

Kommentarer
Postat av: Miia

fel 1: hinken ska vara i skottkärran...

fel 2: tror bestämmt att den är uppåner....skottkärran alltså, inte hinken!!!

:)

2010-06-18 @ 16:15:46
Postat av: Miia

uppåner med tanke på handtagens placering.....

2010-06-18 @ 16:17:18
Postat av: Åsa

haha jaa, hinken har inget med saken att göra men handtagen hähäh :)

2010-06-19 @ 00:01:02
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0