Det finns bilder som aldrig suddas ut

Ikväll ha jag vare till Elin och fått med mig lite bilder hem på externa hårddisken, såna bilder och minnen som man nästan glömt. Oj vi har skrattat så vi grät! Min mascara försvann totalt :P

Kommer åka upp några bilder på fejjan imorrn. Haha åååh va mycke roligt man gjort i sitt liv ändå, och extra kul blir det att se bilder från saker som man glömt. Synd att man inte fotat varje rolig grej man gjort, fast då skulle jag nog fyllt min hårddisk för lääängsen :P

Sen for jag förbi syskonen Lundquist och sa hej. Robin tyckte jag va jättenojig över att jag ska köra på fredag, men klart man blir det då man inte är van! Sen vill jag ju inte råka döda nån, eller ha sönder traktorn osv.

Nä jag borde verkligen sova, ska upp på mitt sista möte imorrn tror jag.
Jävla Elin skulle ringa mig men hon ligg väl och ha telefonsex än! Fuck you fuckface :)
Sen gjorde hon den där klassika ikväll. "Nämen jag tror aldrig att jag tagit nå bilder på er två tillsammans!" Pang, nästa bild som kommer upp, gissa vad den innehåller hähäää


Tjejfest hos mig i BTK 2008. På väg till stan tror jag vi är :)


Några retards som springer omkring i vattenpölar. Det va kaaallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0