Ett problem löst

Jag hade två problem nyss. Ena är att min borste fortfarande är försvunnen så jag har inte kunnat borsta håret sen förra fredan. Andra problemet va att min telefon va helt bort. Ringde åt den men hörde inget nånstans, inte ens ute.

Blev lite ledsen i ögat men så kom pappa hem och den hade legat i bilen. Då va ett problem löst, nu återstår bara hårborsten. Tycker lite synd om min bror som ringt mig inatt för han ville ha skjuts hem men det gick ju som dåligt då telefon va i bilen..

Men han ska väl va glad ändå, jag grävde upp en bmw e30 åt han i veckan, helt komplett bil för 500. Synd bara att nån målat på den med hammarlack men men, för 500 så..

Nu ska jag strax ge mig ut med traktor och släp på vägen. Kom på att det är ju till veckan jag ska köra och eftersom jag aldrig kört med släp förr kan det väl vara bra att ha prövat iaf. Blir att starta tidigt på fredagmorron så jag hinner dit innan all trafik kommer igång.

Blir bra skit. Just ja, trevlig nationaldag eller nåt. Fast nu kommer jag väl bli klassad som rasist för att jag lägger ut en bild på svenska flaggan. Vafan dom får inte ens sjunga nationalsången i skolorna längre?! Vart är Sverige påväg?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0