Första dagen med mitt nya liv

Ja, det känns som det! Jag har från nånstans fått en massa energi och vill göra saker hela tiden. Ikväll ska jag tvätta gräsklipparn och ev traktorn bara för att.

Sen tog jag en promenad idag och oj så fint Ostvik är på sommarn. Helt perfekt!
Efter det så lyckades jag ladda hem ett program som kan konvertera massa olika format till mp3 filer och jag har ett program som gör att jag kan "spela in från youtube", men då sparas dom i mp4..

Och jag har vart lite lessen över det för jag älskar att fylla mp3n med massa ny musik, blir mycke roligare att gå då och nu kan jag ju äntligen föra över massa låtar!

Så nu är det ev bilköp på g, jobb om några veckor sen återstår väl att se om man fick sig in på maskinförarutbildningen.

Vet ni vad? Nu känns allt förjävla bra. Jag är glad, väldans glad!

Kommentarer
Postat av: Miia

Låter underbart Åsa!!! nu blåser nog vinden åt rätt håll för dej...... segla på vetja!!!!!!

Kramizzar

2010-06-01 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0