Funnel of love

Jopp jag va ut med traktor och vagn idag. Kan väl påstå att de inte va så enkelt som det ser ut! Måsta hålla koll på vars vagn är, sen måst man ta ut svängarna, men inte för mycke. Kommer att bli spännande i stan kan jag lova. Får ut en sväng till i veckan. Det jag är mest orolig är om man måst in på torget för då har man två pelare man ska emellan.

Men hörde idag att ibland så stannar man där lokalbussarna går och släpper av dom och det blir ju lite enklare då. Aja, får väl se om det på freda.

Måste faktiskt berömma mig själv som lyckades vända nere på gården och backa tillbaka ekipaget till där det stod från början. Har knappt ens backat med vanlig bil och släp men med traktor gick det jättebra! Visserligen tog det väl en liten stund men det ska läres :)


Fin parkering!


Reservdelsbilen jag lyckades gräva upp åt brorsan.
Synd att det är målat med hammarlack på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0