God damn

Jag är så fruktansvärt nöjd, på en massa saker utom en sak, eller två kanske. Kan väl dra dom bra först :P
- Jobbet är kul och omväxlande
- Gubbarna är trevliga. Jag är den enda på just det stället med en punani häähä
- Gubbarna vill att jag ska pröva saker även om jag inte fattar spec mycke. Idag fick jag prova va i läggaren, de är en maskin som de bara sprutar bräder ur som man måst hålla koll på så att paketen ska bli bra
- Jag är inte trött alls, eller jo om kvällen kanske men inte under dagen
- Jag får gå skift
- Ryggen är inte paj
- Pengar

Minus då.
- Som sagt är min rygg inte paj, och den har alltid pajat alla andra somrar där men nu är det FÖTTERNA! Idag kom smärtan innan lunchen kl 10, å ja håll å dö ibland. Nya arbetsskor som inte är ingådda ett jota är inget att hurra över faktiskt. Hade nog vart skönare med träskorna :P
- Gubbarna verkar ibland tro att jag kan lika mycket som dom. Dom kan ju titta på en planka och veta precis va de är för sort och hur lång den är osv. Den kunskapen besitter jag inte alls. Så jag hoppas dom har i bakhuvet att jag inte alls kan det dom kan. Ibland så blir det lite fel med paket, en del ska inte ha nån plast på sig alls men lätt och veta när ingen förklarar eller säger nått? :)
- Jag går 3 veckor förmiddagsskift av mina 4. Jag föredrar helst att jobba em då man börjar 15 och slutar 00. Men man kan väl int få allt här i världen, är väl bara härda ut :P

Nu ska jag snart ta en dusch å kurera mina fossingar. Hard work work.
Sommarlunch imorrn, sen är det helg kl 15:00. Najs!

Kommentarer
Postat av: Mia

vist är han ;D!

2010-06-22 @ 17:32:40
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Carro

Du kommer vänja dig å gå upp ska du se:D

hoppas de fortsätter att gå bra, de förtjänar du! :)

2010-06-22 @ 19:24:40
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0