Håhå jaja

Alla sätt är bra, utom dom dåliga. Har igentligen ingen kommentar till det här med vagnsmyckningen.. HAHA!

Har vart en seg och trött dag, men nu är allt spikat inför imåran.
Sovde en stund ikväll, va väl int så bra men vafan gick ju int att vara vaken!

Sen när jag just bestämt mig för att duscha och gå i säng så ringer Maria och vill ha sällskap till stan, och igentligen borde jag sagt nej och sova men vafan, det är så tråkigt att sova! Sen har jag ju sovit en stund ändå. Va absolut mycke roligare att hänga med på Krysset och se en väldigt glömsk människa beställa mat haha :)
Det är inte lätt när det är svårt :P

Äe, nu blir de dusch iaf sen hoppas att bli lite trött. Ska upp 7 och satsa på att befinna mig på en parkering kl 9 i stan imåran. Wish me luck!

RIP ROCK OLGA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömsk??? Jag fattr då inte vem du snackar om :) Gulle deg!

2010-06-11 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0