Hallå där kött och blåbär

Ha vare på möte idag men är mitt sista gruppmöte så nu har jag sommarlov hähä.. Eller ska in på ett individuellt pass till veckan men sen blir det nog inget mer för jag börjar ju jobba snart. Blir bra.

Sen for jag hem och gjorde middag till familjen, satt och kika på lite bilar.

La mig i sängen och hade nästan somna när jag följde med pappa till träsket och bärga en skuren gräsklippare med traktorn. Man lär sig faktiskt mycke om man bara tänker. Tex förstod jag inte varför pappa tog den jobbigare vägen dit ner, men sen på väg tillbaka såg jag att de skulle komma en bibba grenar rakt i hytten. Smart tänkt!
Tjänade en slant på att göra ingenting igentligen :P

Sen kom Elin och det blev en långpromenad på en mil. Det gör vi om, men inte imorrn :P Borde köpa mig ett par bra skor att gå i, dom jag hade idag va inget att hurra över. Men jävlar vilka hurtbullar vi va, vi spurta sista biten hem och jogga, sen gick det över i full fräs löpning hähä! Men det va skönt att röra på fläsket lite :)

Nu blir det väl att vänta på att sova. Imorrn storhandling i stan sen ev fara och hämta en bil i Pite.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0