Hard work work

Jag blev verkligen inkastad mitt i allt idag. Fattade noll. "Det blinkar en lampa, nått är fel, följ me!"

Har bara gjort två fel idag än så länge. Och jag orkar inte förklara exakt vad jag gör, men jag packar paket iallafall. Jag råkade skicka ett paket till fel emballering, men det kunde dom lösa manuellt.

Sen tröck ja på fel knapp så maskin börja mata ut plast men det fanns inget paket där.

Och jag mår bra. Är bara mina stackars fossingar som fått stryk. Stå hela dagen i skor med stålhätta är väl ingen hit. Men jag klagar inte, pengarna rullar in höhö :P

Nu ska jag försöka sova. Har redan sove en stunn men det kan bero på att jag vakna 03:30 imorse, skulle va i kåge 06:45... Lite drygt. Men imorrn går jag förmiddags skift vilket innebär 05:45 - 15:00.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0