Hehe

Kan inte låta bli att skratta lite i smyg åt dom andra sommarjobbarna på sågen, dom som är under 18 och inte får sköta maskiner. Dom få gå runt och städa, alltså sopa och plocka upp klabb och stålband och annan skit som komme fram efter vintern. Jag är skrattar lite i smyg att jag slipper för jag har också provat på att göra det där och DET SUGER! Sen had man alltid otur och så fort man tog en paus efter att ha jobba ihjäl sig, DÅ kom chefen.

Han kom aldrig när man jobbade. Fick mycke skäll dom somrarna :P

Men nu är det inge kul om dagarna längre. Mina fötter håller verkligen att ta död på mig. Minsta lilla chans jag har att sitta så måste jag sitta. Imorrn ska jag fuska och ta mina egna Adidas och se om det blir skillnad.

Får väl leva med mitt dumma beslut om nått händer fötterna. Tycker mest man klämt fingrarna och haft sig än att göra sig illa om fötterna :P

Näe nu måst ja verkligen isäng. Har hört rykten om åska inatt, de sug röv. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0