Hejsan lovers

Vet ni vad? Jag har haft så fullt upp de senaste dagarna, gjort roliga saker hela tiden att ja rent int har haft tid/ork att skriva. När det för en gångs skull händer nått i livet kan man ju inte sitta och glo framför datorn :P

Iofs så var det väl int så skoj att va ut på åkern idag och plocka sten och grästuvor.. Men det är smällar man får ta när man har jordbruk. Ja, vi räknas som en jordbruksfastighet. Sen va det pappa som ville att jag skulle göra det och då kan man ju va snäll å hjälpa till :)

Men jag kanske skriver imorrn, om inget annat kul händer. Hade inte tänkt göra nått kul idag, men det blev det ändå!

Igentligen skriver jag mest för min egen skull, att jag kan kolla tillbaka och se vad jag gjorde i mitt liv. Tror igentligen ingen är speciellt intresserad av att läsa vad jag håller på med :P

Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0