I'm in love with my car

Ja nu kan jag faktiskt säga det på riktigt eftersom jag köpte mig en Volvo 142 - 1973 idag :

Tog med mig brorsan och pappa och for till Kusmark och kika på den. Den är ny bes så behöver inte bry mig om det på två år. Har lite ojämn tomgång och tankmätaren funkar inte så det är lite småfix på den men innan jag ens sagt nått sa brorsan "Jaa jag antar att jag har lite jobb på den här" haha :P

Men det fick bli den. Annars finns det en 145:a i Norsjö men då hade jag ju okika på den och skulle aldrig hinna få med mig min bror dit då han for med flyget idag vid 3.

Så det blev affär. Jag är lycklig för den är så fiiiiiin :) Imorrn ska jag åt stan, Robin ska hjälpa mig att försöka få igång cdn som följde med. Men måste hitta nånstans att sätta högtalarna. Har inte tänkt förstöra dörrsidorna då dom är så fina. Inte hatthyllan heller, så när jag köper 6x9or så ska jag stoppa dom i nån låda eller nått.

Kändes otroligt skönt att köpa en wunderbaum och hänga den i min bil. Nu har jag ett till tidsfördriv, att sitta på internet och leta roliga saker att köpa åt den.

Äe fyfan vilken bra dag :)
Tack pappsen, du är bäst! (nej jag har inte fått bilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0