Im in love with my car

Luring, det blev inge kika idag, blir imorrn. Vet inte hur jag ska lyckas pussla ihop det, men på nått sätt måste det lösa sig!

Så nu sitter jag här, yrvaken. Hade tänkt stiga upp vid 10 men utan väckare ställd är det svårt så jag sov och sov och sov och vakna i panik och tänkte att nu hade säkert brorsan farit och hålle på med bmwn så det inte skulle bli nån bil idag buhuuuu.. Luring, han låg i sängen, förmodligen bakis och kolla på film.

Haha vilken fantasi jag har. Mina spel listor på Spotify heter:
Stjärtfejs
Gorbatjof
BRA SKIT


Om nån mot förmodan vill ha länken till dom, säg till. På BRA SKIT har jag samlat ALL musik som finns, typ. Näe, det har jag inte, men det är verkligen blandat.

Nu ska jag uti soooln eller ta en dusch eller vad som helst. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0