Mask


Ingen tycker om mig
Ingen vill ha mig
för att jag äter mask

långa och slibbiga
korta och klibbiga
ligger dom i en ask

ja biter av dom huvet
suger ur dom musten
kastar sen skalet bort

ingen tycker om mig
ingen vill ha mig
åhh, vad mask är gott!


Låg i hammocken i Fällfors igår och lyssna på när Lindas lillebror sprang runt och sjöng den där ungefär 218498464 gånger. De va kul :) Och midsommar va kul! Käntes kul att få umgås med Linda och hennes familj, de va allt för längesen jag gjorde det sist.

Sen kom jag ju på att det är sista gången jag ser Linda utan barn för nästa gång vi ses är det nog när vi ska upp och kika på lill*n :) Vet precis vad jag ska köpa i dop present!

Idag har jag legat i koma typ. Sen måst jag ut och tvätta bilen, ser inget i varken fram eller bakruta. Ställa in spolarmunstycket också. Sen städa och läsa tidningar som jag aldrig hinner. Går full förmiddagsvecka nu, jag hoppas bara att mina fötter ska må bättre med dom diverse saker ja köpt nu.

Nu ska ja hitta nå å äta. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0