Mupp mupp

Inatt vid 12 kom Elin och Robin och plocka upp mig sen for vi ut en sväng. Vi va till Burvik på kollot och kika läget, sen tillbaka till stan och skjutsa hem Sarah och en trött Fia :) Sen gjorde vi kväll men det va kul ändå även om vi inte gjorde så mycke.

Har verkligen saknat min, Robin och Elins turer med bil. Minns att vi for ut en natt och körde 30-40 mil bara för att.
Eftersom jag drar till mig älgar så såg vi 3 på vägen hem :) Och körde på en fågel. DU HAR EN FÅGEEL!

Blev lite sömn innan jag steg upp och följde pappa och handla. Är alltid kul för man kan lägga ner vad man vill i vagnen och no questions asked. Köpte mig en borste idag, wihooo så nu kan ja tjorva ut min lejonman igen :D Har borstat håret en gång sen fredan vi va till Byske :P

Nu väntar jag på att klassen där ska komma och smycka vagnen. Har ingen aning om när dom kommer, hoppas dom ringer före.

Vi hörs, adjöööö


Kommentarer
Postat av: fia

haha, jag var väl inte så trött? ;P

2010-06-10 @ 14:26:32
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0