Nu då?

Tvättade gräsklipparn sen blev det en till promenad, så det är lika med två promenixer idag! Känns bra men nu då? Fast kan igentligen inte göra nått då jag måst upp tidigt på möte.

Sen har jag ätit bra och int känt nån hunger alls. Halva tallriken till middag bestod av broccoli. Undra varför det är så gott med lite äromät på?
Fast jag har slarvat bort min borste igen så kan inte borsta min lejonman. Får försöka reda ut det imorrn med kammen innan jag far. Om det är någorlunda väder blir det nog kjol skull jag tro.

Jag vill bara gå gå gå överallt till min jättebra musik på mp3n. Ska gå gå gå imorrn, fast så ska jag köpa cigg också. Ajsing bajsing, har inte rökt sen i fredags men vattafakk.

Äe invänta John Blund nu. Ska nog kika efter nån trevlig top att matcha kjolen med imåran! Adjö!



Försten så har nog låten nedan stor chans att bli årets sommarplåga. Men jag gillar Sean Banan, han är fan helt körd i huvet. Hallå där kött och blåbär :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0