Nu!

Nu har jag en stund över! Ska bara uppdatera lite snabbt va jag hållit på med i veckan.

Måndag:
For till stan och Robin hjälpte mig att koppla in cdn som följde me bilen. Sen koppla vi in ena högtalaren också och gömde den så jag inte behöver göra hål i några dörrsidor :) Sen körde for vi på skroten och glodde. Fanns två 145 Express där, mitt hjärta blödde lite.. Men men. Sen for vi hem till Robin igen.

Stannade där hela kvällen och sen bar det av till Nordmaling med Sarah och hennes pappa för Sarah skull kika på en bil. När vi kom in i Ume hände världens konstigaste grej. Det va som att vindrutetorkarna kom i otakt och fastna i varann så de bara spruta grejor överallt. Fatta ingenting. Jävla Ume, händ bara konstiga saker där!
Ja, vi kika på bilen och den va jättekexig och dålig så vi for hem igen. Drog en ragg på stan med Bella vid 12 tiden på natten sen for jag hem.

Tisdag:
Försökte på egen hand att koppla in andra högtalaren eftersom jag lärt mig av Robin men det gick åt helvete och jag va så arg i slutet att jag for till stan istället så Robin koppla in den. Tack :)
Gick på stan med Bella. Höll på att dö för jag gick i träskor, det var ingen hit kan jag lova. Vi for upp på Solbacken en sväng sen bar det av hemåt.

På kvällen kom jag på den roliga tanken att fara åt Pite och hälsa på Isabelle. Sagt och gjort, jag Elin och Sarah for dit. Vi busade länge inpå natten, va hemma vid 3 eller halv 4 på morron. Haha fyfan va fula kompisar jag har, dom är helskumma och bäst i världen :) Och ja, vi missade den legendariska jordbävningen för då va vi på väg åt Pite. Synd för oss!

Onsdag:
Sov alldeles för länge, sen for jag ut med traktorn på åkern och börja rensa den från stenar och grästuvor. Pappa har plöjt och harvat där för han ska sälja matjord och jag fick slavgörat att rensa upp lite :) Men när jag tippa första lasset så va jag übernära att tippa det på Hasse. Hade inte den blekast aning att han skulle va där! Så han kuta upp mot E4an och höll på att bli påkörd. Kattjävel. Va och jaga han med både traktor och bil, men ja, tillslut kom han då hem iallafall.

For till stan på kvällen. Skulle bara in en snabbis och käka på Max med Elin men LUURING, jag kom hem 4 på morron. Vi åt, drog raggen, försökte bli stoppade av polisen. Jag körde tillochmed mot enkel riktat höhö, men nä, ingen stoppning. Sen satt vi en stund med Robin och Sunky som meka crossar. Sen for vi ut och drog raggen. Vi for förbi Carro på Atorp men det såg dött ut där så vi vände. Då såg vi en massa brandbilar som for söderöver så vi haka på dom.

Då hamna vi i Bure till ett övergivet hus som brann friskt. Vi stog och glodde ett tag och blev uppätna av mygg, sen for vi till stan igen. Blev en sväng på Statoil och sen hem. Underbara sena sommarkvällar ♥

Idag:
Vaknade sent igen, for ut med traktorn och fortsatte. Råka knöla ihop skottkärran lite med skopan... Orkar inte förklara, det gick som bara dåligt häh.. Men tror den går laga :P
Sen följde jag med pappa och handla. Köpte massa exotiska ostar som man fick provsmaka, mumma!
På väg hem stanna vi av på "studiebesök" på Skogsägarna där jag ska infinna mig 06:45 på måndag, pappa visa mig runt lite, vars jag ska vara och så. Har redan glömt bort, men bara jag får mig till kontoret på månda morron så är jag väl glad!

Och nu sitt jag här. Funderar på att fara till stan. Har som tänkt att ja måst göra lite roligt i veckan då jag börjar jobba nu. Iofs jobbar jag bara 3 dagar åt veckan så blir som en mjukstart :)

Så nu vet ni vad jag har hålle på med. Har inte haft mycket tid över till datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0