Oh lord

Kommer inte ens ihåg va jag gjort idag. Vaknade och slappa en stunn sen for ja till stan och STRESS handla med Bella :P Hon hade så bråttom för hon skull på jobbet så jag va alledels svettig och slut efter att ja betalat. Köpte en big bauta vattenmelon som jag ätit ur ikväll :)

Bellsan drar till Tunisien imorrn den jäveln, men hon ska köpa en present åt mig :) Ha så kul där nere nu!

Blev ingen promenad idag, fick räcka att irra runt som en galning på Obs. Råka också göra ett jättestopp i trafiken mitt i rusningen :P Orkar inte förklara men kan väl säga som så att ja hamna lite dåligt till me stoor bussen hähä..

Sen visade Mariia nått mig ikväll som va ganska fränt, att på 20 lappen finns det en linje som igentligen är en text. Det hade jag ingen aning om. Finns massa gömda saker på våra sedlar, rätt fränt.

Jaha va händ imåran då? Jo måst städa och tvätta. Ovanligt? Sen kanske lägga/hänga bort den rena tvätten först, kan ju va en idé.

Äe, nu hade jag inge mer på hjärtat. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0